יום רביעי, 15 ביוני 2016

שלום

אני לא אוהב במיוחד להציג את עצמי... וכנראה לא יגיעו לכאן הרבה אנשים שלא מכירים אותי כבר.
בקצרה, שמי עדן ואני בן איזה מיליון שנה (מיליון ועשרים וחמש החל מהיום).
עוד מגיל צעיר אהבתי יצירות בדיוניות, בין אם בצורה טקסטואלית או ויזואלית. כיום זה כולל בעיקר סדרות מצוירות סיניות לילדים וכל הספקטרום שמסביב.
אני גם אוהב לכתוב - לא שאני סופר או מבקר דגול. אבל לכתוב זה כיף, ולכן התכנסנו כאן.

הבלוג הזה הולך לעבוד בדרך פשוטה. הוא הולך להיות מעין בלוג סיקורים, אבל בצורה קלילה יותר ופחות מחייבת.
כלומר, אני הולך לכתוב על מה שמעניין אותי ו\או אקטואלי (אבל אל דאגה, זה לא הולך להיות יומן). למשל:
ראיתי פרק שבועי של אנימה? פוסט.
נזכרתי בספר שקראתי? פוסט.
השלמתי פרקים של מנגה שלא נגעתי בה כמה חודשים? פוסט.
סיימתי משחק כלשהו? פוסט.
משהו אחר שמעניין אך ורק אותי אבל בא לי לחפור עליו? פוסט.
ועוד דברים דומים, אולי גם בפורמטים קצת שונים.
כל זה בלי שום מגבלת נושא או תוכן. יכולים להיות באותה מידה פוסטים קצרים או פוסטים מעמיקים יותר, לפי מה שמתחשק לי לאותו נושא. אני גם לא מבטיח תדירות מסוימת.
אני כותב סתם בשביל הכיף, אבל אם מישהו בכל זאת יתעניין יכול להיות נחמד. ואם לא, לא נורא.
ו... מתחילים

2 תגובות:

  1. שלום גם לך, מר עדן בן מיליון-ועשרים-וחמש השנים! סומכת עליך לנהל בלוג מרתק עם כתיבה יפה, כמו שאתה יודע~ [:

    השבמחק