יום חמישי, 16 ביוני 2016

Re:Zero פרק 11

מזל שיש לנו את הקו קלוקס קלאן שיעזרו ללוליז אבודות

הולך להכיל ספוילרים לפרק המדובר.


אני עדיין לא במחנה Rem best girl. אולי זה מיינסטרים מדי בשבילי? לא יודע, אבל גם התגובות שלה לסובארו הרגישו קצת מוגזמות מדי בשלב הזה, למרות כל מה שהם עברו ביחד.
אבל חוץ מזה היה אחלה פרק לדמות שלה. חייב להגיד ש"היפוך" התפקידים של האחיות תפס אותי בהפתעה, לא חשבתי שרם היא זאת שמרגישה נחותה, אבל זה מסביר הרבה. חוץ מזה, אהבתי את הקטע שהיא לרגע שמחה לאיד (והתחרטה על זה כל החיים שלה) - כשנותנים לדמויות קטעים כאלה של אנוכיות זה גורם להן להרגיש אנושיות יותר.
האמת שהקטע שהכי נהניתי ממנו בפרק היה "חשבתם שרם זאת שהולכת להציל את סובארו בסוף? But it was me, Roschi!", כולל החיקוי של אמיליה אחר כך. מה שכן, אני לא בטוח כמה ההופעה שלו הייתה דאוס אקס מכינה - מצד אחד הוא בא בתזמון ממש טוב, מצד שני כן עבר מספיק זמן כדי שיהיה הגיוני שהוא יחזור כבר, וחוץ מזה הוא הגיע בזמן רק כי הוא ראה את הקסם של בארוסו.
ואם כבר הקסם של בארוסו, זו גם הייתה הפתעה נעימה! אני בספק שהוא יתחיל עכשיו ללמוד קסמים בצורה רצינית, אבל עדיין טוב לדעת שבכל זאת בשעת צרה יש לו במה להשתמש חוץ מהיכולות האתלטיות (והדי מרשימות) שלו. נראה לאן זה יתפתח.
ונחזור שוב לרוזצ'י, כי הסצנה איתו לקראת הסוף מעלה הרבה שאלות, מסיבות ברורות. קודם כל, היה ברור שהילדה הייתה קשורה איכשהו לכלבים. אבל האם היא סתם זאת ששולטת בהם? זה נראה לי קצת פשטני מדי. מה שכן מוזר שכל שאר העולם פשוט שכח מזה שהיא נעלמה, אבל נו טוב.
ואז יש לנו את עניין ראם ועניין הדרקון. בפלאשבאק נראה שהוא הגיע בתזמון די מוצלח, אבל... האם היה לו קשר להתקפה מלכתחילה? די חשוד לחשוב שדרכו נקרתה לאזור. התאומות לא היו חושבות על זה בעצמן אבל? אולי זה קשור לזה שנראה שראם תלויה בו בדרך כלשהי (כנראה שחזור מאנה)?
הריגת הדרקון מעלה הרבה יותר שאלות לא רק לגבי רוזוול עצמו אלא העולם - הדרקון והקשר שלו למלוכה, הקשר למכשפה וכדומה - דברים שככל הנראה לא נקבל עליהם תשובה בעונה הזאת.
אבל בשביל זה יש את הנובל, לכו ללמוד יפנית או משהו.
בסופו של דבר, הארק השני היה אחלה של דבר והרבה יותר טוב מהראשון. הוא הציג בפנינו את האספקט הפסיכולוגי יותר של הסדרה, דמויות מעניינות, ופרק 7 ספציפית היה הטוב ביותר של כל הסדרה עד כה. אני כן חייב להודות שאולי זה טיפה הרגיש מרוח לעתים. בעיקר ההתחלה הייתה קצת חלשה, אבל מצד שני הקליפהאנגרים היו מזוויעים\מושלמים.
עם זאת, עדיין לא הייתי מתנגד שכל הארק יהיה איזה פרק-שניים פחות. זה לא רע לתת לדברים להתפתח בקצב טוב, אבל נראה לי שהיה עדיף להשאיר יותר פרקים למה שנשאר אחרי זה. נו טוב.

היוצר צייץ בטוויטר שלו שסובארו הולך לסבול הרבה יותר בארק השלישי שמתחיל בשבוע הבא.
לא יודע מה איתכם, אני בהייפ.


תגובה 1:

  1. "אני עדיין לא במחנה Rem best girl." וטוב שכך. "לכו ללמוד יפנית או משהו." יש ליסנס לנובל, גם סבלנות תופס לא? הארק השני היה מדהים בעניי והעלה את הרמה של הסדרה הזאת מאוד גבוה, מאוד נהניתי ממנו ומחכה לסבל של סובארו בארק הבא.

    השבמחק