יום שני, 27 ביוני 2016

Re:Zero 13


באדיבות דניס
זה היה פרק כואב לצפייה...
סובארו התנהג כמו אידיוט בכל המובנים ושילם על זה.
חייב להעריך את היוצר על האומץ שלו להציג דבר כזה, בדרך כלל גם כשהגיבור מתנהג בצורה חצופה הוא בסוף יוצא צודק, וכאן הוא חצה את הגבול וקיבל תגובות בהתאם.
כצפוי זה גרם לשיטסטורם רציני בדיונים על הפרק ברחבי האינטרנט... ועכשיו המון שונאים את סובארו (שזאת המטרה כאן), חלק את אמיליה, ומיעוט את יוליוס.
אבל לדעתי אין ספק שסובארו עשה את הטעויות המרכזיות כאן. יש הבדל בין להתפרץ לארמון שהיה יחסית מוצדק (כמו שהוא אמר בפרק הקודם הוא שימושי רק כשקורה משהו) ובין להעליב את כל העולם ואביריו.
על ההתפרצות שלו בסוף לא נדבר בכלל, אבל טוב לראות שגם לו יש הרבה אנוכיות, אפילו אם לפחות חלק ממה שהוא אמר פשוט נפלט בלי שהוא התכוון.
עכשיו כשהוא נשאר לבד, מה הולך לקרות? האם הוא הולך לנסות להתאבד כדי לתקן הכל? אבל אין לנו מושג איפה הצ'קפוינט הנוכחי שלו, ואני בספק שהסיפור ייתן לו לתקן הכל כל כך בקלות. בטח הוא יחזור לרגע שאמיליה עזבה אותו או משהו.
ובעניינים אחרים שלא קשורים לסובארו... בפרקים האחרונים אנחנו בקצב מהיר פי שניים מהרגיל, אז השלמתי לעצמי כמה פרטים חסרים. את הנאומים של כל המתמודדות עשו במשפט וחצי באנימה, אבל הם היו אמורים להיות ארוכים והרבה יותר מעניינים.
אתם יכולים לבדוק בעצמכם (באדפטציית המנגה, כי את הנובל לא מתרגמים), אבל זה משהו כזה:
פריסילה - עדיין אובר-יהירה אבל זה מבוסס על הצלחות שלה מהעבר, אז בעצם מי שבוחר בה יהיה בצד המנצח עובדתית.
קרוש - באמת ובתמים דואגת לממלכה, רוצה שהיא לא תפתח תלות בדרקון אלא שתוכל להתבסס בכוחות עצמה.
אנסטסיה - היא עדיין מאוד חמדנית, אבל יוליוס מוסיף שהיא פשוט מאוד שאפתנית ושזה, יחד עם הכישורים שלה, מתאים לשלטון.
הדבר היחידי שבאמת חסר לנו כאן זה להבין לפי מה הולכות הבחירות, אבל אני מניח שנגיע לזה מתישהו. אה, ואני תומך דווקא בפלט. שהממלכה תלך לעזאזל, אנרכיה!
עד עכשיו זה היה ה"פרולוג" של הארק. כנראה שמחכה לנו עוד הרבה סבל אם לשפוט לפי זה שהשם של הפרק הבא הוא A Disease Known as Despair. אני מפחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה