יום שני, 20 ביוני 2016

Re:Zero פרק 12

>mfw אני מגיע לסוף כל פרק של הסדרה הזאת


והנה ארק 3 הידוע לשמצה. מיליון דמויות חדשות, חזרה של דמויות ישנות, ופרק עמוס במידע. במקום לדון על הפרק ישירות, בואו נתחיל עם לדון על הדמויות!
פריס (פליקס) - לצערי ידעתי כבר אז לא תפס אותי בהפתעה - אבל טוב, זה ממילא נחשף בשלב מוקדם. אפשר לעשות V על טראפ. אבל הוא נותן הרגשה שמסתתר מאחוריו יותר ממה שגלוי לעין.
וויל - קודם כל, קחו בחשבון שהשורה שלו תורגמה לא נכון אם צפיתם בהוצאה של קראנצ'ירול - הוא ציין שסובארו נראה כמו מישהו שכמעט מת, ולא אשכרה מת. אז אני מניח שאין טעם לפתח תיאוריות שהוא הבין על היכולת שלו. ולמי שלא שם לב, הוא מאותה משפחה של ריינהארט, אז נחכה ונראה מה הולך איתם.
פריסילה - הדמות שהכי נהניתי ממנה בפרק הזה. יש לה גם את העיצוב הטוב ביותר. מעניין אם הקאטצ'פרייז שלה סתם נובע מיהירות או שבאמת בדרך כלשהי העולם פועל לטובתה...
אל - bro אמיתי. אני יודע עליו ספוילר אחד שהיה אמור להופיע בפרק הזה אבל כנראה יהיה בהבא. אמור להיות מעניין.
קרוש - אין לי הרבה מה להגיד עליה בשלב הזה.
אנסטסיה - כנ"ל, אבל משעשע שזו אותה מדבבת של טוסאקה רין.
יוליוס - הlove rival של סובארו... לדעתו.
עכשיו כשגילינו יותר פרטים על עניין המלוכה, עולות הרבה שאלות. האם יש עוד פרטים מעניינים בנבואה? לפי מה הולכים לבחור אחת מהן? וכמובן, סובארו לא מת כבר חמישה פרקים רצופים, אז בטח דברים הולכים להתפוצץ בקרוב...
מעניין גם אם אחת מהן (ליתר דיוק יש רק שלוש אופציות) היא זאת ששכרה את אלזה ו\או את הילדה עם הכלב.
סובארו היה ממש נדחף בפרק הזה, גם אם הסיבות שלו די מוצדקות. לעומתו, רם הייתה קצת יותר מדי פאנגירל שלו ואני לא בטוח איך אני מרגיש לגבי זה.
בכל מקרה, זה היה פרק די מהיר אבל מעניין, ואוף למה צריך לחכות שבוע עכשיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה