יום רביעי, 20 ביולי 2016

Danganronpa Mirai-hen 2


יש מספיק ייאוש לכולם, אל תתביישו לבקש

טוב זה היה פרק יחסית עמוס. נראה לי שהפורמט של סיקור לפי דמויות יעבוד טוב כאן אז נמשיך עם זה
נאגי - כצפוי ממר ממוצע, הוא קיבל את האיסור הכי ממוצע. אבל האמת שזה איסור די בעייתי כמו שראינו, כי הוא לא יכול לברוח. אני גם מוכן להתערב על כסף שתהיה סיטואציה שבה הוא יצטרך למהר לאנשהו (אולי כדי להציל אדם כלשהו).
באנדאי - ידעתי שהוא ימות מהר אבל זה היה ממש כואב... החוק שלו די בולשיט (זה לא בשליטתו ולא בטוח אם הוא ידע עליו עדיין) אבל אני מניח שמישהו היה צריך להוות דוגמה. אני מקווה שנראה אותו בזטסובו. Rest in piece.
אסאהינה - Welp here we go. קיוויתי שהדמויות הישנות לא יהיו בטוחות והנה זה קרה. נראה שהמוות הזה מעצבן הרבה מהפאנדום אבל לי לא אכפת ממנה.
מונאקאטה - נשאר אותו דבר, ממש מתחשק לו להרוג את נאגי. ההשערה הרווחת היא שהאיסור שלו זה לפתוח דלתות, מה שיהיה הגיוני.
סאקאקורה - ההשערה הרווחת היא שאסור לו לתת אגרוף לאנשים, והוא באמת לא עשה את זה מאז שהמשחק התחיל, אז די הגיוני. בשלב הזה אני לא בטוח אם הוא יהיה קורבן או סתם מניאק שישתפר אחר כך.
קימורה - עדיין מחכה לראות שוב את השארינגאן שלה.
איזאיוי - יש מצב לא רע שהאיסור שלו זה לאכול את הממתקים של רורוקה. פשוט והגיוני. אבל איכשהו יש לי תחושה שהוא בכל זאת יעבור על זה מתישהו...
רורוקה - אין מה להגיד עליה ממש אז אנצל את זה לאמירה יותר מרוכזת - היא, איזאיוי וקימורה היו יחד בכיתה 76, שהיא שכבה אחת מעל זאת של הרמננטס. אני מקווה שנראה בזטסובו את העבר שלהם שהוביל לשנאה ההדדית.
טנגאן - איסור שהוא חייב להטריד מינית נשים אם הן נמצאות לידו? סתם סתם.
ריוטה - אין לי שמץ. צריך לראות עוד ממנו, אבל אני בטוח שיגיע זמנו.
מיאיה - אוקיי... זה שהיא מדברת בתור מונומי היה בהחלט לא צפוי. אני מניח שזאת עוד נקודה לתיאוריית הצ'יאקי.
אני מניח שהאיסור שלה הוא או שאנשים ייגעו בה או שהיא לא תדבר, מה שממש דורש.
במקרה שזאת האופציה השניה... INB4 לקראת הסוף המילים האחרונות שלה יהיו "אני בעצם צ'יאקי".
קיזאקורה - עדיין זמן מסך אפסי, למרות שכן יש נקודות מעניינות בסצנה העיקרית שהייתה לו בפרק. בהתבסס על האינטואיציה שלו מיאיה היא הבוגדת. בהתחשב בזה שהוא צייד כשרונות, אני מניח שכושר השיפוט שלו שווה משהו. היא בוודאות מסתירה משהו, אבל היא לא בהכרח הבוגדת. בכל מקרה, אולי זאת סצנה שתהיה לה חשיבות בהמשך.
גרייט גוזו - היה די BRO במהלך הפרק (אלא אם זה קשור לאיסור האישי שלו איכשהו). אבל הוא הדמות השרירית של הסדרה אז הוא בטח ימות בקרוב.
קיריגירי - עשתה כמה דברים מוזרים בפרק... ההשערות הן שהיא לא יכולה לחקור\לחלוק את ההשערות שלה, או שהיא לא יכולה לדבר עם נאגי\עם גברים ספציפית. הייתה גם את הסצנה המוזרה שהיא סתם תפסה אבן על הרצפה שאני לא בטוח מה לחשוב על זה. חוץ מזה, היא גילתה משהו שקשור לדלת, ועליו אדון בקרוב.
האגאקורה- ברל'ה ברל'ה צא החוצה. הוא לא הופיע בהדגמה של החוקים, אז הוא סופית לא חלק מהמשחק...? מה הולך להיות איתו לעזאזל...

אז לגבי המשחק עצמו, הקטע עם האיסורים ממש ממש מרתק ויכול להוביל להרבה התפתחויות מעניינות. חוץ מזה, המשחק הזה הוא אשכרה מאפיה (או town of salem) למי שמכיר, ובהתחשב בזה שאני אוהב את המשחק הזה... כן. לופהול מעניין הוא שמונוקומה לא אמר שיש בהכרח רק בוגד אחד, אלא שכל פעם מתעורר "תוקף אחד".
הבעיה עם זה שאם כל פעם מגרילים מישהו אחר שיהרוג (וסביר להניח שזה באיום או לא יודע מה) אז אין דרך לנצח במשחק וזה קצת לא הוגן? אז לא נראה לי שזה נכון. אבל אם נניח יש שני בוגדים שמתחלפים כל פעם זה יכול לעבוד.
לגבי הרצח עצמו, רק ראינו את אסאהינה מתה אז קצת קשה להגיד - החדר היה חסום מבפנים, אז אולי זאת תהיה תעלומת חדר סגור. גם ממש התאמצו להפליל את נאגי ככל הנראה. החשודים המתבקשים הם גרייט גוזו ומיאיה, אבל בדיוק בגלל זה אני בספק שזה הם.
עד כמה שנהניתי מזטסובו הן, אין ספק שמיראי הן ממש מותחת ומעניינת, אז אני מחכה להמשך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה