יום שני, 11 ביולי 2016

Jojo Duwang 14-15



אני מניח שאף אחד לא הולך להיכנס לפוסט בכלל אחרי זה^

רוהאן סנסיי הופיע במלוא גדולתו!
אני מאלה שחשבו שקאמיה הירושי (מי שדיבב אותו במשחק) לא היה ממש מתאים, ולדעתי סאקוראי טאקאהירו עושה אחלה עבודה.
בין אם אהבתם את רוהאן או לא, כדאי שתתרגלו אליו כי הוא הולך להופיע הרבה. יש לו את אחד הסטאנדים הכי כיפיים של הפארט גם אם לא מתים על הדמות שלו.
הפרקים האלה הזכירו לי את התהיה כמה ממנו מבוסס על אראקי עצמו - אני מניח שהוא לא ליקק עכבישים, אבל מי יודע... (עם ההיסטוריה של המנגה, אולי הוא עסק ברצח כלבים? סתם)
באספקט הויזואלי היה לא משהו לפעמים (לפחות ב-14), אבל לא אכפת לי, רוהאן.
אמרתי כבר רוהאן?
שכחתי כבר שזה גם השלב שמסבירים על התסרוקת של ג'וסוקה. רק חבל לי קצת, כי (ספוילרים למנגה)-
כל כך הרבה אנשים משערים שזה ג'וסוקה מהעתיד או שיט כזה והולכים להתאכזב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה