יום שישי, 1 ביולי 2016

עונת הקיץ

בואו נדבר על מה שאני הולך לראות בקיץ

Rewrite


טוב איך מתחילים... אני ממש ממש אהבתי את הVN, אף על פי שגם לו היו לא מעט בעיות. הייתי מביא קישור לסיקור המלא והחופר שלי בבלוג אחר, אבל זה ספוילרים...
ואז פתאום הגיעה הכרזת אנימה למשהו שבלתי ניתן לאדפטציה בצורה נורמלית בלי מיליון פרקים. ואז גילינו שזה בכלל יהיה סיפור מקורי.
ואז שלשום יצא טריילר חדש.
קודם כל, כבר מהטריילר הראשון משהו לא הסתדר לי. משהו בעיצוב של הדמויות, בצבעים, לא יודע, אבל אני ממש לא אוהב את איך שזה נראה (לא שסגנון הציור המקורי גם כזה משהו, אבל עדיין, זה פשוט לא). עכשיו מהטריילר החדש גם נראה שסתם מנסים לדחוף כמה שיותר אלמנטים מהרוטים השונים ולחבר אותם איכשהו...
מפה לשם, אני מנסה להיות עם אפס ציפיות כי אני לא רואה איך זה יעבוד. טוב, לפחות יהיו אחלה מדבבים! ואם יהיה את השיר של יושינו אני מוכן לסלוח על כל השאר.
ואלה שבאים לזה על עיוור? קודם כל, אל תתחשבו יותר מדי בתווית ה-Key, כי במחלקת הכתיבה כמעט ואין קשר אליהם. יש אלמנטים דומים, אבל זה ממש לא איזה קלאנאד או אנג'ל ביטס או שרלוט. הכותב הראשי של זה (שגם עוזר בכתיבת האנימה) הוא טאנאקה רומיאו (Jinrui wa Suitai Shimashita ועוד כמה דברים שרובם המוחלט לא זכה לאדפטציה).
אין לי מושג איך תצא האנימה אבל אם אני צריך לתאר את רירייט בכמה מילים... הייתי בוחר בKey/Stay Night. האם זה לטובה או לרעה אתן לכם להחליט.

מדד ההייפ: 0

Danganronpa 3: The End of Kibougamine Academy - Future Arc/Despair Arc


אי שם בשנת 2013 יצאה לה אדפטציה נוראית של משחק סביר+. למשחק הזה יצא גם המשך, אבל לא יוצאת לו אנימה. מבולבלים? אנחנו לא. דאנגאן רונפה 3 מורכב משתי אנימות שישודרו במקביל (בהפרש של כמה ימים) ויעסקו בדמויות אחרות מזמנים שונים.
ארק העתיד - חלק מקאסט השורדים של המשחק הראשון מוצאים את עצמם בעוד משחק הריגה כשבוגד כלשהו נמצא בין שורותיהם. הפעם אין חקירות אלא פשוט מישהו שהורג אנשים אחרים, אז זה קצת מרענן. מצפה כבר ליצור תיאוריות והשערות כל פרק. מפני שזאת הסדרה שאמורה לסגור סופית את העלילה הראשית, בוודאי מחכה לנו הרבה יותר מזה.
עכשיו, זאת אולי יכולה להיות אנימה "בטוחה" לאלה שרק ראו את האנימה הקודמת, אבל כמעט בטוח שיהיו שם אזכורים וספוילרים גם למשחק השני, אז לא הייתי ממליץ על זה.
ארק הייאוש - מפרט על העבר של הדמויות מהמשחק השני. בלי להיכנס לספוילרים, זה אמור להיות מאוד, מאוד מעניין. יש לזה הרבה מאוד פוטנציאל, ואני מקווה שהוא יתממש.
העלילה כאן מספיילרת טוויסטים של המשחק השני אז זה ממש לא מומלץ לצפיה לבד.
חוץ מזה, נאמר שהסדרות נועדו לצפיה מקבילה, מה שדי מסקרן. כרגע רק ידוע שהן "חולקות" דמות מסוימת, אבל יהיה מעניין לראות אם גם יהיה קשר עלילתי ישיר כלשהו.

מדד ההייפ:
עתיד: Less than 9000
ייאוש: Over 9000


Tenkyou no Alderamin

אין לי הרבה מה להגיד על זה, סופסוף אדפטציה כלשהי של משהו שלא קראתי (בעיקר כי הרוב לא מתורגם). מה שכן, שמעתי על זה דברים טובים, אז מחכה לראות איך זה. לכל הפחות, נשמע שיש אלמנטים מעניינים ואין שטויות רגילות של סדרות מהסוג הזה.
מה שכן, אני ממש לא אוהב את עיצוב הדמויות. הוא מזכיר משהו שוג'ואי (ספציפית מזכיר לי את Chihayafuru), אבל זאת אנימת מלחמה, אז זה מרגיש לגמרי לא מתאים.
תשוו למקור:

אבל אחרי שצפיתי בטריילר השני התחלתי להתרגל קצת, אז מקווה שזה לא יפריע לי יותר מדי בסדרה עצמה.

מדד ההייפ: 1

Fate/Kaleid Liner Prisma Illya

אני לא ממש אוהב את האנימה, הם סתם עשו ממנה מחלבת כסף (אהמאהמ 2wei Herz עם חצי פרקי פילרים אהמאהמ) וזה בלי לדבר על החולשות שלה שלא קשורות לאדפטציה (פאנסרביס מטומטם, דמויות די בסיסיות וכדומה).
סה"כ אני כן אוהב את הפרנצ'ייז בתור מישהו שאוהב פייט כי זה מראה את אותם רעיונות בצורה שונה.
בכל מקרה... עדיין מכעיס אותי שלא סיימו את העונה הקודמת בקליפהאנגר כמו שהיה אמור להיות, אבל לפחות מגיעים לזה כבר. לא קראתי כבר הרבה פרקים של 3rei, אבל כנראה את כל מה שהעונה הזאת תכסה - סך הכל אחלה ויהיה הרבה אקשן כרגיל.
עם זאת, כיוון שאני מרגיש שאני צופה ביותר מדי דברים (כן, בשבילי זה כבר יותר מדי), יש מצב שלא יהיה לי כוח לזה.

מדד ההייפ: 0

Arslan Taizai/Nanatsu no Senki

אין לי שום תוכניות לצפות בזה אבל זה ממש מצחיק אותי.
(למי שנהנה לגרום לי להרוס בדיחות: הם משודרים באותו טיימסלוט, רק שאחד עם 8 פרקים ואחד עם 4 פרקים במקום 12 לאחד מהם)

מדד ההייפ: N/A

וכמובן הנגררים:

Jojo Duwang

רוהאן וקירה אני מחכה לכם.

מדד ההייפ: Less than 9000

Re:Zero

סבל וייאוש אני מחכה לכם.

מדד ההייפ: Over 9000

4 תגובות:

  1. מדד הייפ נמוך למדי לפארט האהוב עליך בג'וג'ו

    השבמחק
  2. אני מניח שמדד ההייפ לג'וג'ו יעלה ככל שנתקדם בפרקים, אלדרמין אמנם עם קרדיט של המעצב דמויות של Aoi Bungaku Series (פרקים 5-6) אבל אני לא אופתע לדעת שהוא הושפע מהמעצב דמויות של צ'יהיפורו ואורהמונוגאטרי. בכל אופן אותי זה רק מעודד לראות את זה, למרות שגם העיצוב בנובל לא רע.

    אני אישית הולך לראות 21 סדרות בקיץ, או יותר כמו אראה 3 פרקים מכל אחד ונראה לאן כל אחד יזרק. למרות שכרגע לא מתכנן להתחיל כלום למרות שכבר יצאו מספר דברים, הבאקלוג שלי לא נהיה קטן יותר עם הזמן.

    השבמחק
  3. דברים שאני הולך לראות העונה כנראה:
    טיילז אוף זסטריה- קניתי את המשחק ביציאה שלו באנגלית וסופר נהניתי. האנימה הולכת להיות מחורבנת ואני רואה בעיקר להתלונן.
    ברסרק- כדי להתלונן על הCGI. בטח אראה פרק אחד שניים וזהו.
    נאנאטסו נו טאיזאי וארסלן- מצפה להם. בעיקר לארסלן. אבל אצפה שהעונה תסתיים.
    רילייף- דיי בטוח שאצפה. אולי רק שהעונה תסתיים, אבל כנראה שאצפה.
    די גריי מן
    האנדה קון
    הסדרה הזאת עם העיצוב של צ'יהיאפורו
    ונראה שיש עוד כמה דברים מעניינים כמו דייז.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה יודע שכל הפרקים של רילייף כבר יצאו, כן?

      מחק