יום ראשון, 3 ביולי 2016

Rewrite 1





ובכן ובכן, יש לא מעט להגיד על הפרק הזה.
בואו נתחיל בגרוע ביותר: מה נסגר עם הציור? מה, הם נזכרו ברגע האחרון שנגמר להם התקציב?
למה צריכים להיות דברים כאלה:

כל חמש שניות?
למה אפילו משהו כמו מטבעות מסכנים (שלא לדבר על המפלצות) צריכות להיות ב-CGI עצלני ונוראי?
אין בעיה עם האנימציה עצמה אבל הציור, למה 8 ביט, למה?

ולאספקט אחר... החלקים שעיבדו דברים בצורה נאמנה היו טובים. עבור מי שבא לזה בפעם הראשונה אולי אלה מעברים חדים מדי והצגה של יותר מדי דמויות או לא יודע מה, אבל בתור קורא של הVN אני ממש נהניתי. המדבבים נהדרים כמו תמיד (צ'יווה סאיטו 3>) ופשוט נהניתי.
היו גם כל מיני רמזים קטנים לפרטים עלילתיים (שאי אפשר לשים לב אליהם בלי לדעת מראש), ככה שהיה מעניין.
אני לא בטוח מה אני חושב לגבי זה שהראו כל מיני אלמנטים שאמורים להופיע מאוחר יותר... וזה בלי לדבר על זה שנכנסו כבר לטריטוריה של העלילה המקורית המובטחת.
אני מניח שצריך לחכות ולראות לאן הם יילכו עם זה, אבל אני לא יכול להגיד שסבלתי (כשעצמתי את העיניים).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה