יום רביעי, 6 ביולי 2016

Re:Zero 14





לא בטוח לגבי השיר עצמו, אבל אהבתי את הפתיח. הוא מראה את האספקט האפל והמייאש יותר של הסדרה, ויש שם כל מיני דברים שאנחנו כנראה הולכים לראות בקרוב, בין אם בצורה ישירה או מרומזת...
לפרק עצמו, סובארו ממשיך להיות אידיוט, שום חדש לא חדש. לפחות הוא מנסה קצת להתחזק (משהו שהרבה אנשים רצו שהוא יעשה כבר הרבה זמן), גם אם המנטליות שלו כלפי זה עדיין גרועה.
הכל 99% אשמתו של סובארו, אבל... לא נראה לי שרם עוזרת לו הרבה כשהיא יכולה. בסוף הפרק היא עשתה בערך את אותו דבר כמו אמיליה, "זרקה" אותו בטענה שהיא עושה את זה בשבילו. היה גם קטע שהיא קראה לו אדם נהדר וזה נתן לו קצת זריקת אגו לכיוון רע...
אבל בכנות, גם לי אין מושג מה יכול לתת לסובארו את הסטירה שתחזיר אותו למציאות. הוא צריך איכשהו להסתכל על ההתנהגות שלו מבחוץ. למשל דרך אדם אחר? מה אם אלה יהיו... כת המכשפה?
ואם כבר כת המכשפה (מעכשיו KKK), ההופעה שלהם (אין מצב שזה לא הם) בפרק הייתה מעניינת. זה נראה שהם קדו בפני סובארו, כנראה כי יש לו את הריח... אה, וכמובן גם רצחו כפר שלם. אין ספק שזה קשור לכך שאמיליה נעשתה מפורסמת ונראית כמו המכשפה, אבל איך זה בדיוק הוביל לזה?
ובכלל מה קרה באחוזה? אחרי השוק של סוף הפרק סובארו או יתאבד או שמשהו אחר יהרוג אותו, אבל סביר להניח שהוא יבדוק גם את האחוזה קודם. ואז נתחיל לופ חדש! הבחור לא מת מאז פרק 7, זה הישג די רציני.
האם סובארו יתחיל להתעשת על עצמו? אני לא בטוח. הטבח רק יחזק את המסקנה שלו שהוא חייב להציל את כולם כי רק הוא יכול לעשות את זה. אני מאוד סקרן לדעת לאן ייקחו את זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה